babes

hejsanhejsan alla fina!

har varit på riktigt bra humör idag, ända tills jag kom hem från skolan. Alltid är det någon som ska förstöra, eller hur?

Men jag skiter i den människan åh kör på istället!
Har legat ute åh solat nu precis, ååh va härligt det är ♥
Ska duscha åh sen sätta mig ner med mitt eviga pluggande... woop-woop... 
Måste göras, så det är väl bara att köra ner huvudet i böckerna åh plugga på helt enkelt!
Efter plugget så blir det power walk ner till stallet för att rida ! Lite senare ikväll alltså.. Är så fruktansvärt varmt att rida nu, haha!
Powerwalk hem sen också, och köra lite styrkeövningar!
Ska bli fit som fan nu till sommaren har jag tänkt! Brun, vältränad och snygg! Ohyeah! ♥
Anyhow... Måste börja plugga nu mina kära hjärtan!

pusspusspuss
söt osminkad tjej osv :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0