Killar är som ett dass, antingen är dom upptagna eller fulla med skit.

Tröttsamt hur folk beter sig?

En kille som sa på facebook att han gärna hjälpte till med bloggdesigner, gratis!
Det enda man skulle göra var att lägga till honom som vän och skriva ett meddelande åh säga att man var intresserad!
Så jag gjorde det, tänkte: äh, vafan lika bra att kolla läget!:)
Jag la till honom och skrev till honom.
raskt svarade han på vänförfrågan och på mitt meddelande. Han sa att han skulle fixa en design åh allt sånt.
Sen frågade han vad han får för det?
Då frågade jag vad han hade tänkt att han ville ha, åh han frågade om jag hade cam.
Jag svarade att jag hade en men frågade vad han täntke på.
Så skrev han: Jag har fullt upp just nu, men om du visar dig i cam så kan jag flytta upp dig på listan åh göra din design först ;) Jag lovar, du kommer få en grym design!

Jag ba: WHAT THE FUCK?

TROR HAN ATT JAG ÄR DESPERAT BARA FÖR ATT JAG FRÅGADE HONOM GENOM FACEBOOK?
Dude, chilla lite, jamena wtf, asså, va ska jag säga?
Pinsamt är ordet, PINSAMT!
Näe, usch va arg jag blev!

fett onödigt inlägg egentligen, men efersom att det är jag som skrivit det så älskar alla det! OHYEH!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0