sommarplaner

Nog första sommaren som jag har planerat saker som jag kan genomföra!
kanske inte allt, men nästan allt ;)

Har faktiskt tänkt att köpa en folkabuss för att renovera lite åh sen dra ut på roadtrip med lite sköna gubbs!
Hoppas på att få de jobbet jag sökt så att jag har råd också ;)
Men det tror jag nog!
Så ska ta tag i mina volvoraggare så att bussen kan rulla också ;) haha, jag kan ju ingentng om motorer typ.. men det löser sig nog, sa kvinnan som sket i vasken ;)

Näemen, det känns faktiskt riktigt bra just nu! Måste bara få klart alla skoluppgifter så att jag slipper plugga i sommar åh slipper gå om .. haha, men det löser sig nog det också ;) Bara att plugga på så blire bra! Ojah!

Ska börja med ekonomiska beräkningar till ett projekt nu så slipper jag den skiten senare!
Sen blire folksaga för hela slanten!

Pluggpluggplugg!
dags att sätta fart!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0