nu orkar jag inte mer!

Har hållit på runt 5-6 timmar idag för att få in rätt annonser med mera här på bloggen , men absolut INGENTING går som jag vill!?
Så jag skiter i det för resten av kvällen! :)

Nu ska jag bara njuta av regnvädret med en film och en kopp té!

Åh justeja! Bion... va ASGRYM!
Älska Men In Black alltså! Helgrym film :D
har ju sett de två filmerna innan och älskar dem också, men trean asså.. den va over the top så bra! Har ni inte sett den, så se den!
TOTALLY WORTH IT!
Helt upprymd av filmen, hahah, glad tjej? ;)

Ska nog ta en promenad innan jag tittar på film?
Har ju änna slutat regna åh jag behöver både röra på mig efter typ en halvliter cola åh en sjuhelsikes massa poppcorn, sen så behöver jag frisk luft!
nuff said!

Ut på promenad och sen mögla fast i soffan!

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0