något jag borde tänkt på kanske?

Kollar runt på internet vad man kan göra om ens mobil går sönder, eller ah, om skärmen går sönder.
Kommer då in på nymobil.se och ser att det är enklare att få ny skärm på sin mobil än vad det är att byta däck på bilen?
Så om du får en enkel spricka, eller spräcker hela skärmen på din mobil, hör av dig til nymobil.se ! Verkar sjukt bra där! Åh det är inte dyrt heller!
(Prislistan lägger jag in som en bild lite längre ner i inlägget J) Bor du dessutom i Malmö så slipper du skicka mobilen till dem, utan då kan du istället gå till en av deras markbutiker. Smidigt, eller hur?
Synd bara att jag inte hittade sidan tidigare... Då kanske jag inte hade suttit här helt utan mobil? Tänk om inte om fanns gott folk. Tänk om..

Tror förresten att jag gick förbi en sån markbutik, eller om dom bara var där tillfälligt vet jag inte.., men jag gick förbi en monterliknande sak där det stod nymobil.se på och dom höll på för fullt att byta skal, byta skärmar och displays! Så kanske var dom?
Sjukt skickliga var dom i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0