GRATTIS HANNA J

Helt klart en värdig vinnare!
Tyckte inte alls om henne i början av programmet, men hon växte i mina ögon avsnitt efter avsnitt!
Kan inte direkt säga att jag hellre hade velat att Amandus hade stått högst på pallen (även om jag ville det) för Hanna är värd det :) hon har varit sig själv, funkat med alla deltagare och stöttat alla! även dom hon inte tyckt om sådär jättemycket ;) glad för hennes skull, men gladast för att Annica kom trea!
Hade hon kommit tvåa eller vunnit hade jag blivit pissesur!!!

Hon har gråtit sig igenom programmet!
Varenda avsnitt har hon gråtit på grund av Marcelo (som jag tror är en underbar kille).
Folk har tyckt synd om henne åh därför röstat på henne punkt slut.
Tyckte att hon verkade vettig de första avsnitten, men efter ett tag så går hon en på nerverna. BARNUNGE är vad hon är :)
säkert jättesnäll, men blåögd och barnslig :)

john blund väntar på mig, time to sleep!
nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0