godmorgon sweethearts

vaknnade typ precis så ska käka frukost, dricka sju lite té åh ta det lugnt en stund innan jag åker till stallet för hoppträning!

Kanske blir lite bilder idag? :)
veeet inte, får se!
Hur som så ska jag till GBG med syster efter stallet för att titta på bio! Idag ska vi titta på What To Expect! Verkar så jävla rolig! dööör på trailern, haha! Big love!
Kommer hem runt 22 från gbg , så ska väl bara dega ikväll tror jag!
Åh sen i säng TIDIGT idag, haha! Har totalt vänt på dygnet nu alltså! I säng runt 3 tiden varje dag, åh sen upp runt 12/13... inte bra, men jo, nää.. blir ju sjukare igen för att jag inte går åh lägger mig i tid.. dårskap!
Nä, tiden tickar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0