fredagens planer

Imorgon är det fredag = att jag har massor med planer!

Först är det skola som gäller, börjar halv nio och har sedan möte med rektor och mentor halv 12.
Efter mötet så sticker jag och mamma till frölunda torg åh möter upp pappa för att handla lite presenter och annat till syster student som är på tisdag!
Kanske blir något som inte hör till studenten också? typ kläder ;)

Efter förlunda torg så sticker jag och mamma till grangården och köper strö till min hästs box och efter det så ska jag hem och skriva en uppgift och sen duscha åh dra på spelning i Mölndal där min kompis band spelar och även Mange Makers!
Ska bli riktigt kul!

Kanske händer nåt mer kul imorgon kväll, vad vet jag ? ;)
Ska hur som helst lägga fullt fokus på att ha hur kul som helst detta året! Det lovade jag mig själv efter förra årets kaos :)
Så ja, jag ska roa mig imon ;) as usual !

Men innan det kan bli fredag så måste jag sova!
Åh innan jag kan sova så ska jag träffa Mr.K, som spelar i bandet jag ska kolla på imorgon!
Så det ska jag göra nu!
På med en mysig tjocktröja åh sen ut!

puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0