från stallet till plugget

Har varit i stallet åg brottats med en galen häst ute på galoppbanan! Usch va arg och trött jag vart!
Men efter en massa jävligheter så gick min älskling grymt fint! Avslappnad och mysig! ♥

EFter stallet så åkte jag och mamma hem åh käkade hamburgare! Hurgott som helst :-)
Ska plugga nu en halvtimma åh sedan duscha lite snabbt innan jag och mamma kör Nathalie och min syster till deras Studentbal som är ikväll!
Dom kommer vara så fina ♥
Gud va jag längtar tills jag får ta studenten!!! Kommer bli så kul! ♥

Jaja, ska sätta fart med mitt plugg nu, NO MERCY, bara plugg :-(
Lika bra att få det överstökat fort typ :-)

PUSS :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0