försök intala dig själv att du hatar någon du egentligen älskar.

Uuh va hungrig jag är!
Hungrig åh lite åt alla håll lycklig samtidigt som jag inte vet vad?

Kom hem från stallet med pappa nyss. Träningen gick bra idag! Den samlade traven, skänkelvikningarna, öppnorna åh slutorna börjar bli riktigt jävla bra! Har ju en plan på att börja med traven åh få den prickfri innan jag börjar med det grova galopparbetet. Känns just nu helt otroligt när jag tänker på hur Mendez var när jag köpte honom jämnfört med hur han är och ser ut nu.
när jag köpte honom var han grundutbildad, omusklad åh en liten skogsmullehäst! Hon somägde honom innan hade en knäskada så hon kunde inte riktigt hålla igäng honom åh rida honom så mycket som han behöver, därför var han omusklad åh inte hade den bästa konditionen.
Men efter att jag köpt honom och börjat träna hårt som tusan så gick det i 120 så var han i topp trimm! så hans grundfysik är absolut inte att förakta ;) haha!
Nejmen ja, han är ett litet mirakel den här hästen! låter patetiskt, men det är så sanningen ser ut ;)

mitt hjärta, min kärlek , mitt allt, min häst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0