FÖRLÅT MINA KÄRLEKAR

Förlåt som fan för den superdåliga updateringen som varit nu de senasre dagarna!
Blogg.se's app har ju ballat ut totalt så har inte kunnat logga in där...
Åh sen så har vårat internet hemma inte funkat alls så jag har inte kunnat blogga från dator heller!
Men NU kan jag blogga :D
Får se om det funkar att blogga från mobilen idag, gör det inte det så blir det mer update ikväll eller imorgon!
fööööööör idag ska jag till DreamHack med ett par kompisar åh checka läget, en liten spontanresa sådär :D
Ska bli kul med en liten roadtrip!
Ska ta tåget ner till varberg klockan 12.00 för att jag missade tåget som gick 11.00.. hihi :$

Måste kila snart så att jag hinner med tåget!
Kan jag så uppdaterar jag med bilder under dagen, kan jag inte så kommer det ikväll eller imorgon!:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0