fördig solat

Skönt att få sola en timma typ!
Kändes som att det var sjukt längesen man hade chansen att sola här i sverige? haha ;)

Hursom... Ska duscha åh byta om för att ta mig ner till stallet om en stund!
Markarbete som står på schemat idag! Får se om det blir nåra bilder!
Efter stallet blire hem, snabbdusch och träffa Alexander som kommer till kungsbacka senare idag :)
Han ska kolla på bil osv... spännande ;)
Får se om jag hänger med på det eller om jag bangar åh ligger hemma i solen istället ;)
Näe, men ja.. att köpa bil är ju inte det roligaste som finns här i världen.. fast jo... om man får ¨åka i den.. ahhah, asså jag är störd :(

However, ska hoppa in i duschen nu!
XX
snyggt.... min häst är fin iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0