.

Tele2 Sverige AB
 
Har faktiskt aldrig tyckt om Tele2.
Vet inte om det var för att jag ett halvår jobbade som telefonförsäljare för Tele2 och då insåg att de som jobbar åt tele2 (där jag va och jobbade) var fruktansvärt otrevliga och inte hade koll över huvudtaget på produkterna som de sålde!
Personligen så tycker jag absolut att man ska ha vetskap om det man säljer. Så det är ett stort minus för tele2. Sedan kan jag inte neka att jag alltid har haft abbonemang hos 3 och därav inte är varken comviq eller tele2 tjej.

Vad mer finns det att säga? Företag gillar tele2, det är något som är säkert. Men jag hr faktiskt inga vänner som tycker att tele2 är "the one and only" om ni förstår vad jag menar :)
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0