USCH

Kom percis hem från tandläkaren åh USCH säger jag bara!
Hade fina tänder osv sa dom, tjoho! MEN jag ska dit åh laga tanden som jag bet sönder i våras... fuck.
Hatar att laga tänder :o
Men måste göras i guess ..

Fick även (as usual) sån där äcklig jävla skit bananlack! Åh fy! FYFYYYFY!
Mår så äckligt dåligt när dom sprutar in sån skit i käften ! Smakar åt helvete åh man kan inte svälja för att det är så äckligt, åh man kan inte spotta för då smakar det mer. abdjahasjcfdsjlfswa, fuck bananlack!

Så nu direkt när jag kom hem så blev det att borsta tänderna i sisådär en fem minuter? haha, ALLT för att bli av med den äckliga smaken!
Åh ja, jag vet att man inte ska typ äta åh dricka åh shit efter att man fått sån skit, men vet ni?
Jag skiter blanka fan i om det är så! Jag hatar det ,  och tänker fan inte gå runt åh ha äcklig smörja i käften bara för att nån tandläkare tycker att det är bra. Nope! ;) hahaha.

Ska sova liiiite till nu åh sen köra igång med rummet igen så att det blir klart idag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0