trött tjej

Är så sjukt trött och känner inte mina händer längre!
Haha, har städat sen klockan typ.. nångång...fram till nu!
Tog en paus vid sextiden för att käka lite. Jag och pappa tog det sanabbaste allternativet och stack därför till donken åh käpte mat. Kickade hem snabbt och lämnade lite verktyg, käkade och tittade på bilprogram. Sen vart det stallet igen!
Igång med högrtyckstvätten och såpa! Sjukt va jobbigt det är att tvätta ett stall :o Ändå är vårat stall sjukt litet... yeye.. Fint som tusan blev det iallafall! Tvättade även golvet med terasstvätt! Sjukt vilken skillnad det blev!

Imorgon ska det målas om det är tillräckligt torrt. Hoppas på det ! :)

Lite bilder med systemisen har det blivit idag också, men orkar verkligen inte ladda upp dem.. Gör det imorgon på morgonen istället :)

Nu ska jag bädda rent i min säng, ta en dusch och gå åh lägga mig! Låter mer än underbart i mina öron!

NIGHTY NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0