stress i onödan, galet natt och bakfylla

Hann inte blogga igår precis innan jag stack..trodde jag!
Jag hade tänkt att ta nio tåget till varberg, åh jag stressade järnet för att hinna ner till stationen i tid. Kommer ner tre minuter i nio och inser att det inte går något tåg förens klockan tio... KUL!
Väntade på stationen en timma med andra ord. Träffade lite vänner och köpte biljett osv.
Sen kom tåget och på stationen i Varberg kom Oscar och Alex åh hämtade mig.
Vi kickade till Rasmus åh degade där en stund. Sen drog vi till Alex och satte oss h groggade. Då vare bara jag, Linus, Oscar och Alex. Sen kom Bella, Emelie, Makkan, Pontus, Rasmus åh Anton lite senare. Vi spelade tekken åh hade det allmänt bra. Sen drog vi oss hem till Emelie åh mötte på vägen några av Emelies kompisar som drog med hem till henne.
Hos Emelie dansade åh tjötade vi fran till klockan åtta på morgonen nånstans. Sen tog vi taxi till Alex åh deckade där. Gick upp igen vid tvåtiden, träffade Makkan åh Pontus åh drog te Bästa för att käka pizza.
Kickade därefter med Oscar åh hämtade upp Johan, drog till tre toppar för att köpa glass, men kön var så sjut lång så vi sket i det istället. Oscar körde hem mig och Alex till Alex där jag deckade totalt. Det var vid fyra tiden. Sen vaknade jag vid halv nio igen, åkte tillbaka till kungsbacka lite innan nio åh då drig jag till stallet med en gång, mockade, borstade åh fodrade. sen tog jag bussen tillbaka till stationen, köpte en festis och gick hem. Så nu sitter jag här med min syster! :) Vi ska käka ihjäl oss på popcorn, ben&jerry, ost och kex, godis och cola!
Bakfylledeg @ björcks place! ;))

Tog iaf en sjuhelsikes massa bilder igår med mobilen. Dock vet jag inte hur jag ska kunna lägga in dom på datorn. Men jag får lösa det på nåt vänster! :)
I så fall kommer bilderna upp imorgon!

Nu blire film åh att möla i sig onyttigheter!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0