städa, städa, städa

Vi ska ju halvt renovera stallet denna sommaren, så ska ner till stallet åh rensa bland alla mina saker! Lär få en hel del slängt osv. sjukt skönt! För jag har alltså ikeapåsar fyllda med gamla martingals, dåliga schabrak, nosludd, inte träns, sadelgjordar osv. Saker som fortfarande funkar, men som itne funkar på min häst.
kanske slänger ut bilder på det jag ska slänga bort, ifall det är någon som är intresserad av något.
Ska sälja två sadlar, det vet jag! En dressyr och en allround. Båda med tillbehör som det ser ut just nu.

är det någon som är intresserad redan nu, släng iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] !

Bilder kommer när jag kommer hem sedan!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0