oh god, vidrigaste !

Skulle rensa bland mina schabrak när jag var i stallet förut.
Känner att det luktar typ kattpiss, så jag blev asarg åh trodde katthelvetena hade pissat i min "fina" ikea påse med schabrak, men så lyfter jag upp de sista schabraket och ett nosludd åh hittar..... LIIIKMAAASKAR!
En stor fet död jävla råtta åh en sjuhelsikes massa likmaskar ! SÅ ÄCKLIGT!
Det verkligen kryllade av dem, båda på råttan åh runt om i påsen.

Åh ändå så bytte jag påse för typ två/tre dagar sedan för att en höpåse gick sönder, åh då bytte jag till den förra jag hade scgabraken i... Så ja.. där ser man vad som kan hända på ett par dagar när man är dum i huvudet åh låter saker ligga på golvet.
Fyfan säger jag bara, FYFAN!


fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0