GODMORGON

Var helt slut igår så orkade inte blogga senare på kvällen...

Men nu jävlar är jag igång igen! :D
Onsdag idag .. Tagga tältning med en sjuhelsikes massa människor! Eller?
näe, är inte så taggad faktiskt.. Åker nog bara dit åh hänger med folket en stund innan jag kickar hem!
Känns inte så lockande att decka i ett tält med massa andra folk, haha, men vad vet jag? Kanske är as nice..
haha!
Senaste gången jag tältade var typ 2009 med nåra vänner, åh fysatan!
Var så sjukt full åh vi gjorde sånna sjuka saker! haha, sen deckade jag på en sackosäck i förtältet med gummistövlar och dunjacka. SKÖNT!
Sjukaste tältningen!

However så har jag inget att göra fram tills det att bussen som alla ska ta går iom att min medryttare Louize är i stallet och tar hand om Mendez idag.
Rätt skönt, men man blir ju uttråkad ._. Sen så är jag sjukt ridsugen också!
Whatever, det är bara en dag det handlar om! :)

Ska käka lite frukost och sen får i se vad jag hittar på!
puss

mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0