god eftermiddag eller nåt

har tillbringat dagen med Felicia i solen!
Började med att sola på min altan, men vart så sjukt varmt så vi packade ner badkläderna och tog bussen till stensjön!
Solade en stund och badade! Första doppet iår för oss båda! Sjukt kallt i början, men efter att ha varit i en stund så var det grymt skönt!

Efter lite bad och sol så åkte felicia hem och jag tog bussen till stallet.
Blev lite longering och massage idag för min bebis!
Imorgon har Louize hand om honom, så jag ska bara dega hela dagen! Sola och dega! kanske ska träffa Felicia också! :)

Nu ska jag dock ta en nepaxon (stavning) mot hostan, dricka massa vatten och städa mitt rum! :)
Efter det; Mat, dusch och sova! Försöker vända tillbaka dygnet lite nu efter ett par veckor med skeva dygnsrytmer!

Mer update senare, stay tuned!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0