efter gymnasiet?

Funderar på vad jag ska göra efter gymnasiet.
Jag vill ju göra lumpen (genomföra GMU), men vet inte om jag ska göra det direkt efter gymnasiet eller om jag då istället ska söka mig till en högskola för att läsa historia m.m. på samma sida som jag hittade det gymnasium jag går på nu, för att kolla på olika högskolor som finns runt om i göteborg.
Hittade en del, men orkade inte kolla runt så mycket på det. Finns hur mycket information som helst, så man blir trött på att läsa efter en stund ;)

Kollade istället runt på alla de olika gymnasier som finns i göteborg.
Läste om dem osv eftersom jag har kompisar som går på andra gymnasier än jag runt om i göteborg.
En riktigt bra sida skulle jag säga. Massa information, ENKEL information. Det är lätt att hitta det man söker och man får ut sjukt mycket bra saker av att kolla runt på de olia skolorna man är intresserad av.
Allastudier.se hjälper dig med andra ord att välja rätt, varesig det handlar om gymnsium, högskola, yrkesutbildningar, komvux osv. Du hittar ALLT!!

Så jag råder dig som är ute efter utildning att klicka in dig på allastudier.se för att verkligen välja rätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0