världscuphoppning och förväntan

Precis duschat och tagit på mig myskläderna så nu sitter jag och väntar förväntansfullt på att världscup hoppningen ska starta!
Vet inte om jag ska titta på hela eftersom jag ska upp tidigt imorgon!
Hovslagaren kommer till stallet 08.00 imorgon på morgonen, sedan ska jag till nya skolan 11.00 för att prata lite med dom!
Är supernervös och excited över morgondagen! Hoppas verkligen jag kan börja redan på tisdag så att jag slipper åka upp till KD och fortsätta på Lillerud!
Så önska mig lycka till ;)
Ska gå och koka en kopp thé och ta fram kläder till imorgon innan hoppningen börjar!
TTYL :love: :love: :love: :love:
bild ur arkivet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0