underbart

skolan kändes kanon och lärarna var supertrevliga! såå ja, jag kan ju inte säga annat än bye bye Lillerud och HEELLOO NTI!
känns verkligen bra att ha hittat en skola som verkar seriös och elevsatsande och inte bara det utan de få elever vi mötte var supertrevliga!
åh va lycklig jag är !
har även hunnit äta lunch med min kära mamma också!
vi tog varsinn kyclingsallad och ett glas vatten på café Prego i nordstan!
så nu är jag på G hem! sitter på pendeln som går om 9 minuter!
segt att behöva vänta på att pendeln ska gå, men hellre det än att det är som vanligt att jag måste springa och nästan missa pendeln ;)
mer update om en stund!
LOVE U ! :love:


Kommentarer
Postat av: din sambo......................

hejdå ra

2012-01-23 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0