tur i oturen

Missade bussen precis!
fan va sur jag blir! varenda gång jag ska hem från stallet så missar jag bussen eller så kör den förbi mig!
så jag fick som vanligt börja vandra hemmåt , meeeen grym som jag är så tajmade jag med bussen somgår direkt till mig så jag behövde bara gå 5 minuter! awesome!
så nu sitter jag och chillar lite på det på bussen!
ska snabbt byta om och sminka mig för att sen springa fort som satan ner till bussen igen för att åka till stationen och därifrån ta tåget till göteborg för att kolla på nya skolan! exciiiited!


Kommentarer
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/



STOR FRÅGESTUND! + MIN FÖRKLARING TILL LÄSARNA

www.tilldetsistahjartslaget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0