tuffa beslut

Tittar på lite bilder på mig och min häst och ser det jag har försökt undvika att se: Att jag blivit för lång för honom.
Jag har även kommit fram till det att jag inte har orken kvar att vidareutbilda honom och träna honom till den nivån som jag som ryttare är på.
Det tar tid och det tar pengar. Jag har varken råd eller ork att fortsätta på den banan som jag är på nu!
+ att min lilla älskling aldrig kommer bli någon häst för tävlingsbanorna iom att han är såpass känslig för nya platser och kan bli mer än o-hanterbar när han är på okänd plats!
Sedan så när han blir stressad så blir han otrevlig mot hästar och människor i hans omgivning. haha. Inte lätt när det är svårt!
Känner att jag vill komma ut åh träna och komma ut på tävlingsbanorna!
Har beslutsångest! Ska jag sälja eller ska jag behålla?
Säljer jag honom så ska jag köpa en mer utbildad unghäst att träna vidare med och ta ut på tävlingsbanorna!
Säljer jag honom inte så får jag fortsätta jobba med honom och vara kvar hemma i paddocken och i skogen..
ååh vad jag HATAR att ha beslutsångest!
Men jag har ingen annan än mig själv att skylla för detta!
jag får ta tag i saker och ting och lösa detta!
TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0