städa, plugga, städa, plugga, stallet

kom nyss hem från skolan! Vandrade med Daniel, Edwin och Felix från skolan till nordstan där Edwin och Daniel skulle åt andra hållet, så jag och Felix fortsatte och stog och tjötade en sväng på centralen tills mitt tåg gick, trevligt!
Väl på tåget så skulle jag stämpla på mitt västtrafikkort, men det står att jag inte har några pengar på det, så jag kollar saldo -32 står det, haha! så jag tänker att jag skulle skicka en smsbiljett istället, men då hade jag inte tillräckligt med pengar för att göra det, så tänkte jag att jag skulle betala med mitt bankkort, men nej! Då har jag inte med mig det!
Försöker få tag på pappa, syster och mamma, men ingen svarar! haha, paniken som uppstår?
Tågvärden kommer och vill se min biljett, men eftersom jag inte har något att visa så får jag panik!
Hon säger att jag ska lösa det och att hon skulle komma tillbaka till mig efter att ha kollat igenom tåget. Men jag hinner hoppa av innan! För jag kände verkligen inte för en saftig böter på 1200 kr! Nejtack!
Så jag hoppade av i anneberg där pappa kom och hämtade mig!
Då drog vi direkt till pressbyrån på kungsbacka station och fyllde på mitt kort med 200 kr!
Sen så hämtade vi upp min syster, gick till kungsmässan och fixade med hennes mobil sedan så åkte vi hem.
Jag har varit duktig och hjälp pappa med att skala potatis och nu ska jag städa mitt rum!
Efter städningen så måste jag till stallet!
Och som gräddet på moset så måste jag plugga idag också! peuuh! Har en heeel deeel arbete framför mig helt enkelt! Men det är härligt när det är så! eller ;) ?
Näe! Nu måste jag sätta fart!
pusspuss
snyggt rum, ellerhur ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0