no time

Hann inte blogga imorse då jag sov liiite för länge ;)
Sitter i allafall i skolan nu och pluggar! Har precis haft lunchrast och ätit!
stod att det skulle vara kyckligpytt, meeen besvikelsen som uppstår när man kommer in i bamba och inser att dom har ändrat... kebabpytt !
Men det funkade! Det gick ner ;)
Så nu sitter vi här, hela gänget och pluggar ! Trevligt till tusen!
Jag ska fortsätta plugga så hörs vi lite senare!
!!!!
Har kanske glömt att berätta att jag inte kan blogga från mobilen just nu..
Har använt upp mina timmar till nätet.. så jag kan inte mobilblogga föräns i februari igen!
Så ni får hålla ut ;)
Jag bloggar så mycket jag kan när jag har datorn till hands ;)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0