lever för att slåss

Tittar på något dokumentärliknande program på trean om tjejer som håller på med kampsort!
Det är en tjej som går upp kl.05.00 VARJE DAG för att träna innan jobbet och sedan träna på lunchen och sedan jobba lite till och sedan träna igen efter jobbet!
H J Ä L P !
Okej , ja, hon vet vad hon vill och hon är typ proffs, men ändå?! Fett starkt att orka träna så mycket varje dag!
diciplin på hög nivå!
Jag hade aldrig orkat med ett sådant liv! aldrig!
Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen!
menmen, var och en är lycklig i sin tro ;)
Ska ta och duscha nu och sedan gå och lägga mig!
Har en stor dag framför mig ;) wohoo vad peppad jag är! :D
hörs efter duschen babes! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0