lathet

När latheten tar över så att man inte orkar koka thé-vatten med vattenkokare för att det är "jobbigt" att ta fram så är micron ens bästa vän!
Sitter och tittar på programmer "I Used To Be Fat" med min syster som precis vaknat!
Trodde jag var ensam hemma så kommer min syster in i vardagsrummet, tror ni jag blev rädd eller? haha!
Känner för att dra mig neråt till stallet ganska så snart, så att det inte börjar regna innan!
Ser ganska mörkt ut på himlen ...
Kortfattat och bra!
Känner verkligen att jag är sämst på att skriva lite längre, eller "normallånga" blogginlägg..
Alla inlägg blir skitkorta och o-intressanta!
Vad vill ni se mer av?
Bilder?
Videos?
Tips?
Shopping?
Släng iväg en kommentar så fixar jag det!
PUSS SÅLÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoinlägg!!!

2012-01-18 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0