idag är jag lycklig

Har haft en kanondag med syster i stallet!
Började morgonen med att titta på film och chilla med frukost framför tv:n!
Sedan hade hon körlektion och då pysslade jag lite hemma.
Efter hennes lektion så mötte jag upp henne på stationen så drog vi till stallet och började vårstädningen!
Blev en och annan vägg skrubbad plus lite annan skit :)
Hästen gick otroligt bra! Löstränad idag igen! Mycket fokus på att han ska arbeta själv och inte lägga allt på ryttaren!
Mycket galopparbete och även lite löshoppning!
Börjar lähgre nu i början för balansen och teknikens skull!
Igår hoppade han från 50 till 80cm idag hoppade han runt 1m! Skitduktig!
Så imorgon ska medryttaren rida och så!
På onsdag så kör jag igenom ett pass igen! Ett dressyrpass med markarbete tänkte jag mig!
Vi kom hem från stallet 22.00 ! Så vi har varit i stallet räättså länge ;)
kom dit runt halv 5 så ;) riktigt skönt!
Imorgon ska det även fortsättas städas i både stallet och hemma!
Blir skönt när det är klart :)
Ska förmodligen träffa L en liten snabbis också! Bara prata lite småsaker sådär :)
Men innan det blir tisdag s¨måstee jag sova!
Imorgon blir det uppdatering var och varannan timma! Jag lovar ;)
SLEEP TIGHT SWEETIES ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0