i skolan

Blev helstressad imorse då jag inte visste när jag började!
Jag smsade min lärare och ringde honom, men han svarade inte..
Jag pkte in till skolan så att jag var här halv nio, eftersom jag trodde vi började då.. Vilket vi gjorde!
Men med lite panik så kom jag inte in först eftersom jag inte har någon bricka att låsa upp dörren med, men det kom en tjej i min klass som öppnade för mig, TACK!
SÅ nu sitter jag i skolan med Edvin och Daniel åh pluggar! 
Ska skriva om "Vad är skillnaden mellan fakta, reklam och propaganda?" Kul grej lixom!
Taggar lunchen asså! Risgrynsgröt med socker, kanel och saftsås, ojojoj! UNDERBART!
Jag och Edvin kommer äta ihjäl oss... Daniel.. han kommer äta, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0