hungrig

Är hungrig som ett djur just nu!
Vet inte när det är lunch eller vart man äter... haha !
Vad ska jag ta mig till?
Kanske borde fråga pappa om han kan slänga över nåra kronor så att jag kan köpa nåt att äta?
Fråga skadar ju inte :blush:

Jobbar med en uppgift där jag ska skriva ett CV, ett personligt brev och undersöka ett yrke!
+ Att jag har en mapp FULL med andra uppgifter!
Känns hur bra som helst, även om det är mycket att göra!
Sedan imorgon ska  jag och de andra två pojkarna upp till samhällsläraren för att få ytterligare uppgifter i samhäll!
Och iom att jag inte haft samhällskunskap alls sen jag började skolan så jag har en heeeel deeel att ta igen!
Bara tacka och ta emot gissar jag på... Det måste ju göras! ;)
Ska ta åh ringa lilla pappsen nu så puss sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0