en propp helt enkelt!

En propp har gått hemma, haha! pappa springer runt och ska ploppa ihop propparna och mamma plcokar ut dagens middag!
Min syster sitter och äter fortfarande.. långsamt, långsamt!
Våran hund springer runt och fiser och luktar äckligt!
Jag sitter och bloggar och ska värma mig en sväng till innan jag ska ut på äventyr i naturen!
Känner för att träffa någon att prata skit med, men vet inte om jag orkar!
Kanske ska träffa B från varberg om han hann med tåget som går 19.00 !
Inte säkert än.. På ett sätt hoppas jag faktiskt på att han missar tåget men samtidigt hade vart kul att träffa honom!
Får se hur det blir :)
Träffar jag inte honom så träffar jag min skugga ;) Blir lika bra det!
Ska ta mig ännu en ipren och sedan gå ut på promenad! ska gå, gå, gå och bara gå!
Älskar att gå på kvällarna! Så lugnt och skönt!
älskar det helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0