det går bra nu

Känner att tanken med att blogga mer än nånsin förr har gått lite snett...
har varken orkat, haft en tanke eller hunnit blogga de senaste dagarna!
Har inte orkat lägga ner tid på att fixa bilder och komma pånågot bra att skriva, haha, jag är sämst på att blogga ;)
Nejdå!
Postitivt nu!
Jag ska till NTI gymnasiet i GBG på måndag kl 11 för att prata med dom där!
Ska förmodligen börja plugga Handel där!
Känns som en kul linje faktiskt!
En hel del plugg, men det är det ändå värt, eller vad säger ni?
Ska bli så skönt att komma bort från Karlstad! Även om jag kommer sakna mina godingar där uppe så känns det jävligt bra!
Ska ju ändå åka upp och typ bo hos E under sommaren ett tag!
Det blir nog bra, haha!
Ska ta åh äta lite nu och sedan möblera om och fixa i mitt rum kankse? Får se , får se!
puss sålänge !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0