åh vad jag hatar is!

HAr varit ute p åen ridtur med en häst som är överpigg, sjukligt tittig, väldigt spänd och helt dum i huvudet, ja, ni gissar rätt, det är MIN häst! Min störda häst Mendez!
Satte på lite kraftigare brodd idag just för att jag skulle kunna rida ut, men LIK FÖRBANNAT HALKAR HAN!
Jag hatar is mer än allt annat just nu!
+ att jag förs ihjäl om händer och ben! Inte bästa ritten i mitt liv.. men galenpannan till häst kom ut på en liten sväng i allafall!
Hoppas på bättre underlag i paddocken under veckan så att jag kan börja rida där istället för på isgata!
Min nya hoppsadel kommer också förmodligen nästa vecka också! såå excited ! 
Då äntligen kan jag börja hoppträna ordentligt igen! Får se hur det går med tanke på hur det gick senast jag hopptränade...haha! ;)
Ja, näe.. Just nu sitter jag och pluggar monter agerande, mässutvärdering och mässdeltagande medans jag väntar på att maten ska bli färdig! 
Efter maten ska jag gå ut på en promenad för att rensa huvudet lite! Har världens huvudvärk så är nog ganska bra med en liten svängom ute i kylan! :)
Ska ta och plugga vidare nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0