24h

det senaste dygnen har varit helsjuka! heeelt underbara!
har en känsla av att 2012 kommer bli ett bra år !
igårkväll hade jag lite vänner över på myskväll med öl, kortspel, filtar och sedan avslutades kvällen med ronja rövardotter!
fråga mig inte varför vi tittade på det.. haha , menmen det gjorde vi i allafall!
Viktor och Malin åkte hem så sov Linus och Nicko nånting ( bra att jag har koll på vad folk heter..) dom sov hos mig i allafall!
vaknade sent så har inte gjort så mycket mer än ätit frukost!
mamma och pappa släppte av mig vid stallet runt halv fem så allt är klart, nu väntar jag på att dom ska komma och hämta mig efter deras träning som slutade 19.00!
green day i lurarna gör helt klart att dessa nästan två timmarna v rastlöshet har swishat förbi!
Green Day är nog det bästa bandet genom tiderna!
om man bortser från Queen, Metallica, Black Sabbath åh alla desSa legender!
blablabla, skA ringa och kolla om päronen är på gång!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0