västtrafik

Det är inte första gången jag missar en buss för att den är för tidig! och inte första gången jag missar ett tåg för det heller!
jävla västtrafik alltså !
försov mig i morse dessutom! så jag har inte hunnit äta frukost! jävla bajsdag!
+ att jag glömde mina hörlurar IGEN!!!!
orkar inte med migsjälv idag!!!
men det blir nog bra! ska träna ikväll, yoga! med syster, ska bli så himla skönt att få träna lite nu! har inte tränat riktigt sen typ en månad tillbaka, om inte mer?
näe, så idag blir det yoga för hela slanten!
och imorgonr jag ledig, likaså på torsdag! skönt! då ska jag träna också! chill indeed!
nu ska jag som vanligt ta mig en powernap på tåget!
ha en awesome dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0