tröjan du hatar

Sitter och lyssnar på hög musik och bara är för tillfället!
Funderar på om jag ska ta mig ut till hisingen och hälsa på Felix, men jag orkar inte det! haha!
Antingen så åker jag ut dit, eller så stannar jag hemma och träffar Mr.X...
Beslutsångest! Ska ta en dusch och sen chilla lite på det så får vi se sen! :)


Galt MacDermot;Tom Pierson – Hair
Galt MacDermot;Tom Pierson – I Got Life
The Lonely Island – 3-Way (The Golden Rule) - Explicit Version
The Lonely Island – Threw It On The Ground
Skrillex – First Of The Year - Equinox
Ansiktet – Äckligt
Brad Paisley – Whiskey Lullaby (Featuring Alison Krauss)
Moa Lignell – When I Held Ya
The Lonely Island – Jack Sparrow
B.o.B – Strange Clouds - feat. Lil Wayne
Norlie & KKV – Tröjan du hatar
Jim Sturgess – With A Little Help From My Friends
Sabaton – Primo Victoria
Tim James – Twist My Hips
Porcelain Black – Naughty Naughty
Aggro Santos – Candy - Radio Edit
Madcon – Beggin - Original Version
Nickelback – When We Stand Together
Peter Jöback – Ett Steg Före
Afasi – 17 Juni
Sum 41 – Still Waiting
Jessy Matador – Bomba Radio Edit (Remix Klass)
Volbeat – Still Counting
Adele – Set Fire To The Rain (Thomas Gold Remix)
Karl Wolf – Africa (Radio Edit)

musikmusikmusik♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0