sunday

Mr.X åkte för cirkus en timma sedan så jag har hunnit vara i stallet och fixa!
Vilket betyder att jag har resten av dagen att ägna åt plugg och mys framför några avsnitt av Gossip Girl!
Ska snart äta och sedan ska jag ut och träffa Stefan och B!
Egentligen har jag väl inte riktigt tid för det, men jag måste! Kan inte bara vara hemma en kväll som denna! 
Imorgon är det skola igen ja.. Kul! 
Ser faktiskt fram emot det! Och juste ja! Jag skulle ju hämtat ett litet paket igår, men det visade sig att det stället där jag skulle hämtat det på var stängt på helgerna.. så jag och pappa ska åka och hämta paketet imorgon efter skolan istället! soooo excited! ;)
Har lite smågrejer jag måste införskaffa imorgon också! Mycket pågång innan lovet ;)
Älskar att ha massor att göra hela tiden! Känns som att man behövs då lixom, if you catch my drift?
Dock så kanske det inte är så kul att ha tonvis med massa pappersarbeten att göra som handlar om den svenska kronan typ, haha! 
Ska ta tag i mitt liv och duscha lite och sedan ringa B!
XOXO
Ceb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0