sova eller bara dega?

Efter en heldag bestående av plugg så kan jag inte bestämma mig om jag ska sova eller om jag ska sitta och dea en sväng med film ?
Känns ganska ovärt att gå och lägga sig eftersom att jag vet att jag inte kommer kunna somna!
Dock så orkar jag inte sätta på någon film och jag vågar inte byta till någon av filmkanalerna eftersom det brukar gå porr där på nätterna... pinsamt om man skulle klicka sig fram till en porrfilm och päronen skulle råka gå upp..
hahah, näe, nog men pisamhet för idag!
Men juste ja! Jag har ju en TV tidning! haha, fan va smart jag är!
Så nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet, kolla upp om det går någon bra film och sedan dega!
Skön planering!
Borde plugga också.. vill verkligen bli klar! 
Men jag har pluggat nog för idag! resten tar jag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0