sanningens ord

Min kompis skrev på facebook precis:

Det var inte meningen att såra dig,
Jag e ledsen men jag vill bara vara din vän,
Har du funderat på att skaffa kk?,
Vi låter det ta sin tid och ser hur det blir,
OM vi hade haft känslor för varandras samtidigt bara,
Mina vänner går före, 
Jag har inte tid med förhållande nu, 
Jag tränar alldeles för mycket för att hinna träffa dig, 
Vet inte varför men mina känslor bara försvann,'
Jag är på g med en annan men ge mig en vecka eller två så säger jag hur jag vill göra,
Ska vi ses imån?
Hinner tyvärr inte idag.
Varför vill du inte ha sex innan förhållande? ( jag vill, för jag vill bara knulla dig och sticka)

någon tjej som känner igen dessa repliker? e vi trötta på dom?

SANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0