natten kallar

Struntar i BB ikväll alltså!
är så snuskigt trött ! så jag ska tvätta bort mitt smink, ta fram morgondagens kläder och gå och lägga mig!
Förvänta er inte så mycket mer uppdatering imon än vad det blev idag!
Är så oinspirerad av att blogga när min blogg ser ut som den gör!
inte kul alls! Jag vill ju ha en snygg blogg som folk dras till och inte en ful, äcklig och folkavstötande blogg! usch och fy!

Imorgon anyways så börjar jag halv nio, vilket e lika med att jag tar bussen halv 8 och tåget kvart i in till skolan!
Har matte på morgonen tror jag, sen svenska sen samhäll! kul...
nejdå! det är ganska mysigt, haha ♥
har ju mina underbaringar i skolan, så det är lugnt ;)
nuff said! 
blog you guys tomorrow!
BIG LOVE - C♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va med och tävla om att bli veckans blogg ! :D

gå in här - http://ideot.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-d-1.html#comment

2012-02-23 @ 22:31:00
URL: http://ideot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0