myskväll

Blev ingen utgång för mig ikväll inte!
Har varit lite kaos med folk åh pratat med min underbara och saknade vän Christoffer i över en timma!
Ska träffa honom på tisdag! UNDERBART!
Där snackar vi frisk fläkt asså! Han är helt underbar! Går att lita på honom till 110% ! En riktig guldklimp!

anyways, just nu sitter jag och degar med film, Trassel♥, dricker cola och myser i mitt filttält som jag kom på att göra, haha, speciell är jag , jag vet! Men det är väl det som är charmen med mig som minsyster brukar säga ;)
mamma kommer hem från jobbet om sisådär en timma eller så.. känner att jag kanske borde gå och lägga mig innan ^^ Eller ah, det är väl skitsamma egentligen, men ändå ;)
Imorgon är det lördag.. lördaglördaglördag! Ska spendera hela dagen i stallet! Ska mysa och busa med min knashäst och så hade jag tänkt att städa ur stallet om det är fint väder! 
Rensa bland utrustningen och göra det riktigt fint! 
Regnar det så blir det bara lite allmänt fix tänkte jag :)
Men det är imorgon det, eller ah, senare idag ... 
Missar heeeela filmen om jag fortsätter skriva nu, hehe, så ja, antingen så blir det ett till inlägg ikväll eller så blir det imorgon...eehh senare idag.. !
Blir det inget mer ikväll/natt så får ni sova bättre än bäst, drömma fina drömmar och vakna som prinsar och prinsessor imorgon!
BIG LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0