morsning korsning

Sitter med en kopp thé och tittar på South Park! 
Är helt fäst vid serien alltså! Helgrym är den! 
Ska ta åh kolla klart på detta avsnittet och dricka upp det jag har i koppen, sedan så sticker jag och pappa till stallet! Tror det blir en liten uteritt idag minsann! Tror inte att det är så mycket is i skogen så jag kan nog rida en ganska så rejäl bit idag! Känns som en bra idé! 
Skönt att det är söndag idag också! = att det är måndag imorgon! ♥
har ju lov,  så varför ska jag bry mig? ;)
Är riktigt skönt med sportlov alltså! Hade jag gått kvar på min gamla skola (Lillerud) så hade jag inte haft lov förän vecka 9!!!
Segt som fasen om det hade vart så! iom att jag hade varit den enda här nere i Kba som skulle vart ledig! 
Tur att det inte är så då, aight? ;)
Vill dock inte missa mer på mitt kära South Park nu, så vi hörs senare!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0