måndag TISDAG onsdag torsdag fredag lördag söndag

Denna veckan känns kaos.
Måndag bjöd på en hel del idioti. Vart sjukt förbannad hela dagen! Min häst var helknäpp (as usual, men snäppet värre)
Han skoddes ju. Eller ja, hovslagaren brottades mest med honom..
Han stod på bakbenen 90% av vägen till grannstallet där han skos.
Han flippa totalt på stallplanen och skrämde livet ur en av hästarna som är skadad och ska ta det lugnt.
Han trippade, taktade, stegrade, bockade och var superstressad på vägen tillbaka till vårat stall. Höll på att springa in i en bil. Suck!
Men det gick bra tillslut. Han kom in i stallet, fick hö och blev lugn!
Monster häst♥
Idag, tisdag... Somnade inte föräns vid 4 halv 5 tiden.. Vaknade inte när klockan ringde, men när jag väl vaknade tio i åtta så hade jag ont i hela kroppen och hade nysmaraton i sängen. ha - ha !
Undrar vad morgondagen bjuder på?
Hoppas det blir en bra dag i allafall! Behöver det nu känner jag!
Efter att saker och ting har gått rätt upp och varit super så har det börjat gå neråt igen. 
Bara att göra det bästa av situationen i guess! 
ready, set GO!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0