hur kan du? vad gör dig till den du är?

Många frågar mig hur jag kan vara så öppen, självsäker och avslappnad hela tiden!
Och mitt svar är Att jag inte orkar bry mig! haha, sanningen är den att jag bryr mig om att inte bry mig!
Jag kan stå framför 100 pers och berätta om en handduks användningsområden förutom att man kan torka sig med den!
Jag kan säga vad jag tycker, men jag är aldrig elak! 
En tjej jag umgicks med under min konfirmationstid frågade just den frågan: Hur kan du vara så självsäker?
vad svarade jag?
Jo, att jag inte orkar bry mig. Man lever bara en gång och varför då inte ta vara på den tiden man fått och bara köra järnet?
Jag har en tendens att alltid hamna i de mest pinsamma och idiotiska situationerna så jag har lixom vant mig, haha.
Dock så är jag för snäll. Så jag kan inte säga nej till folk. Jag är en riktig toffla! 
Något jag måste träna på att göra. Det blir ofta riktigt fel på grund av min brutala snällhet så ja, det kanske är mitt nyårslöfte?
kanske det kanske! ;)
ja, så där har ni en kort beskrivning av mig och min personlighet! haha, intressant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0