vilsen och osäker men säker på att vara osäkert vilsen

Kollar igenom bilder som min vän Natasha har lagt upp på Instagram från hennes första dag på Highschool i USA.
Är sjuk glad för hennes skull, men samtidigt otroligt avundsjuk!
Har länge velat åka utomlands själv för att plugga! Slippa Sverige för ett tag och bevisa att man inte är så värdelös på att ta hand om skolan och planera livet som man framstås att vara pågrund av skoltrötthet som 99% av Sveriges ungdomar lider utav.

Bara komma hemifrån under ett år, träffa nya människor, plugga, uppleva och bara vara.
Hade jag inte haft min häst så hade jag åkt för längesedan varesig mina föräldrar hahde velat eller ej.
Funderar på att, när jag gått ut gymnasiet, lämna ut min diamanthäst på foder under ett år så att jag kan gå på college i USA iaf. Eller i England kanske? Någonstans lång bort ifrån Sverige vill jag iallafall!

Vem vet, man kanska fastnar där? Flyttar dit och skaffar jobb, familj och ett liv i ett nytt land!
Men det är ett tag kvar tills dess!

Ska ta tag i mitt liv nu, haha, och städa klartmitt rum nu! en gång för alla
Sen bussen till stallet om någon timma!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0