sjuttsingen

missade bussen preciiiiis från Henke till markland.. fan också!
måste vänta på nästa buss nu som går 19.23! åh på den är det risk att missa spårvagnen jag ska byta till för att bussen är sen, kajAkuazyskd.
jag är hungrig ... sådär ruggigt hungrig...
fast kommer inte få äta på ett bra tag alltså .. ska till markland nu 19.23, sen från markland till centralen åh sen från centralen till kungsbacka station, sen från stationen till stallet fodra hästarna åh säga hej till min plutt, sen ta bussen tillbaka från stallet till stationen åh sen från stationen ta bussen hem till mig för att duscha åh dona, sen efter det ta bussen till stationen och från stationen ta bussen till centralen för att möta Henke och Sebbe för att vandra vidare till avenyn och titta på Maskinen som spelar ikväll!
fullt ös medvetslös!!!
jag vill ha mat , mat mat mat MAT!
feed me, FEED ME!!

åh *poff* så försvann det seriösa!

puss åh kli, stjärtpralin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0