säg aldrig att det kunde varit värre!

Somnade på pendeln förut så jag åkte till gbg, sen tillbaka till kungsbacka för att behöva åka tillbaka till gbg för att komma till skolan... lyckat cecilia, LYCKAT!
när jag väl kommer till skolan så är det engelska som står på schemat! åh ja, oseriösa som vi var, jag och Sandra, så satt jag och grät på engelskan för att ha garvar liiite för mycket.
efter engelskan hade vi klasstid, men vi var bara 5 pers där så vi fick sluta istället. hade mentorsträff och sen fick jag sluta!

sprang till tåget åh bytte byxor till ett par mjukisbyxor som Sara hade lånat av mig i fredags!

huvudvärken har inte släppt och jag har världens mensvärk! äckliga måndag!
åh nu på tåget så är det FULLT AV SMÅ ÄCKLIGA UNGAR SOM SKRIKER!!! hatar det!
har dessutom glömt mina hörlurar. fan.

hem åh äta hundra kg onyttigt och fyrtio liter cola! WAAAA VA GOTT!
vill ha pizza också.. åh donken... åh thaimat... och en kartong ipren.
fuck mensvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0