nattinatti, eller nåt!

ska försöka mig på att få lite sömn inatt!
har sjukt ont i magen, ryggen och huvudet så har tagit en ipren åh en alvedon så att jag kanske ska kunna somna iaf!

får se om jag går till skolan imorgon! känner jag min kropp så lär jag inte vara på topp imorgon ;)
meeeen vi får se! upp tidigt ska jag iaf! varesig jag ska till skolan eller inte!

kan ju alltid få gjort något här hemma i skolväg även om jag inte är i skolan, aight? ;) :D

känner att jag skriver på utan anledning just nu, så jag jag tackar för mig för idag! så hörs vi imorgon istället!
PUSS
(random bild att fylla ut inlägget med? svar; JA! men den är rätt söt ändå va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0